Thursday, December 27, 2012

Brunei + seminar @ kursus

assalamu'alaikum ;)

beberapa hari lepas..  p Brunei , alhamdulillah.. dapat lihat sesuatu yang baru, yang kurang berada di tanah air<Sabah>.. hihi, iaitu, tulisan jawi di mana-mana jua anda berada.. hihi

contoh :

selain itu, ada banyak masjid di merata tempat.. ;) subhanallah !
k.. malas saya mau berceloteh panjang sangat tentang Brunei..  sebab..
Sa bilang macam d KK, ada di KK, sa bilang macam di KK ~ hee xD

*********
tadi, budak-budak form1 baru datang mendaftar.. c akmal, my adik pun p mendaftar.. hoho
habis jak mendaftarkan adik, mau balik p pejabat, lepak2 di bawah aircond xD <sekarang kan musim sejukk di luar negara :D>
PKHEM panggil, then bagi manila kad, cutter dan selotape.. Kena suruh bagi dengan fascy untuk seminar@kursus esok kat tingkat paling atas.. mula-mula, fikirkan , bagi manila kad trus boleh undur diri.. sekali... Kena suruh lekatkan terus.. aduhh ! apa boleh buat.. tolong lah .. Tingkap tue belum ada langsir.. so, nanti kalau pancarkan slide, silau.. nda nampak pla kan? jadi, lekatkan manila kad tue kat tingkap.. Hasilnya--> comel.. Biru + Pink.. ;)

Kursus ni, mula2 saya nda mau kut bhaaa ~ tapi-tapi.. oleh kerana saya dan seorang sahabat, Habibah, telah menghulurkan tangan membantu.. hihi.. so, ikutlah :D
Kesian bha saya.. cutter tue kan ~ balik2 ter'cut'2 tangan saya.. huhu.. bibah pula mengamalkan safety first.. chewahh ~
Fascy dia diimport dari semenanjung, dah tue.. FREE OF CAS<betulkah tue ejaan? hihi>
Sayang pula kalau nda ikutkan? <REZEKI JANGAN DITOLAK !!>

Time saya buat kerja, time tue lah kena ambil gambar.. kalau ambil gambar dari jauh nda pa lah.. ini, dia fokus betul2 bhaa di muka.. Mau ambil gambar candit lah konon, muka yang tengah khusyuk dan teliti sangat buat kerja :)

Semoga saya dapat memperoleh manfaat melalui kursus ini , In Shaa Allah :D

Wallahualam ..



No comments:

Post a Comment

Tik tok tik tok ~ tinggalkan jejak anda ^^