Wednesday, December 12, 2012

Saya CEMBURU

Assalamu'alaikum wbt ..

Today : 121212
28 Muharram 1434H

Ada baby yang lahir hari ni ka? hihi <santekk nanti nih nombor IC dia.. apa lagi kalau dia tue orang Sabah.. nanti nombor IC dia begini 121212-12-****> :D

Kalau saya TERkeluar slang SABAHAN, jangan marah ahh ~ I'm true Sabahan and I'm Proud.. 
Tapi kad-danG-kad-danG pandai TERsemenanJ juga.. keluar slang Kedah lah, kece Kelate tibe2.. berbangsa Dusun nGa sia tia pandai mmb0ros dusun.. hihi, paalingg bkin maluu ~ bisa kurapak Brunei sikit-sikit.. <nanti sia p Brunei Darussalam, In shaa Allah

oke. oke. stop
berkenaan tajuk entry, kenapa lagi tiba-tiba jak mau cemburu ni? 

Sebenarnya... Dan sebenarnyaa~ <lagu Yuna tiba2 =.='>
saya jealous bhaa ~ kalau saya lawat-lawat  blog orang lain kann.. Comel, cute, adorable<apa lagi?>.. huhu,, Blog saya ni simple jak.. puaaass sudah saya try mau kasi ubah, tapi nda campin.. ada sesiapa yang boleh tolong saya ka?? kalau tiada orang yang sudi tolong.. nda pa laa.. saya tetapp bersyukur dengan keadaan blog saya yang serba Hijau ni.. nda cute nda pa.. sebab tuan dia pun nda kiut sangat, hihi..
Major saya update blog guna m0bile jak.. tue yang pandai te-bida ejaan huruf.. hihi 


:: itu jak yang saya cemburu sebenarnya.. cemburu dengan blog orang lain.. hmmm ~

UIK!
kamu yang mengunjungi blog saya.. kamu datang dan pergi begitu sajaa ~ cuba lah tinggal jejak kamu.. hihi
taip jak pa2 di Chatbox tue.. boleh bha kann ?? Arigat0u ..



No comments:

Post a Comment

Tik tok tik tok ~ tinggalkan jejak anda ^^