Thursday, June 7, 2012

Cuti : also have expire date !

assalamualaikum .. alhamdulillah, syukur yang tidak terhingga..
sepanjang cuti ini.. yang tidak sebegitu lama, hihi.. banyak perkara yang berlaku..
semuanya menjadi kenangan yang manis dalam diriku..

sebelum saya mulakan merepek.. hihi
saya ingin menegaskan ! bahawa...
saya update blog ni guna mobile.. so agak bida sikit lah..
pelikss.. sy nda pandai gna !! nda bebas tau mw update kalau begini !
nda siyyoooo00kk ..
oke.. habis intro..


minggu lepas, sy bersama rakan2 yang lain bercuti di Labuan .. (ok, ini ayat skema)
macam kuda masuk ladang (peribahasa yang baru) hihi..
pling senang mcm org sakai jak lah bha kami ni..
first time naik feri kan.. huhu
macam nda percaya ja kaki ni tgh pijak bumi Labuan.. haha
and,, rupanya ada Tg.Aru juga d Labuan.. hoho
banyak aktiviti lah kmi buat bersama.. memang happening habis !

Kaka saya blik dri semenanjung untuk bercuti selama 3 bulan!! tak aci !!
saya cuti 2 minggu jk.. huhu.. (cheh! nda bersyukur)
tym balik keningau.. jeng3,, fikirkan sesat di rumah org mana.. rupanya rumah sendiri.. haha..*mamai*
p rumah nenek kejap, dgn muka yang 'tendang' @ 'kick' baru bangun tidur.. haha..
ramai dah yang berkumpul.. semua balik.. termasuk cuzzy yg berada d Kay El ..
because of what?
Aunty saya kawin !
sibuk memanjang.. tidur pun tgh malam..
alhamdulillah, Aunty saya selamat diijabkabul dengan suaminya pada malam 1 jun ..

ok, change story lagi..

maka berlalulah minggu yang so busy for me..
minggu last cuti ni.. barulah sentuh homework yang diberi..
and I manage to finish it in about an hour?haha,, hebatlah kunun?
alaaa.. pmbetulan karangan exam BM ja pun.. hihi


so.. now.. menghitung hari untuk balik ke hostel..
and also my BIRTHDAY !!
tak lama lagi rupanya.. huhu
whatever.. no need to think about it..

orait.. sekian sahaj untuk entri @ rumusan sepanjang yang berlaku time cuti..
cuti ni bakal expired pada 10.06.12
.

No comments:

Post a Comment

Tik tok tik tok ~ tinggalkan jejak anda ^^