Saturday, September 15, 2012

Tahniah !

Assalamualaikum wbt ..
rasanya.. tk perlu saya berceloteh panjang..
ayat pun tak payah lah nak gramatis atau berbunga2 sangat..
kan?

Saya sebenarnya nak ucap tahniah ni atas sebab2 tertentu. :)

Siapa sangka.. semakin ramai lepasan SPM yg smbung belajar ke Jordan..
alhamdulilllah..
kalau dua tahun yang lepas, hanya 3 org sahaja yang menyambung pengajian kat Jordan..
tapi, pelajar tahun lepas.. 7 org yg pergi ke Jordan dan seorang pergi ke Mesir..
wahh.. saya pun, InsyaAllah bakal menyusul gak ni.. Aamiin ..

di samping itu..
baru2 ni kami ada membuat persembahan pentomen sempena kemerdekaan..
walaupun tak menang, kami tetap bersyukur.. 
yang penting kami enjoy !
hanya satu malam berlatih.. esoknya dah mula pertandingan..huhu
agak lucu juga lah.. 
pasti mereka sangka budak sains ni skema sangat.. tak kreatif and so on..
tapi kami bukan begitu.. 
kami tetap aktif dalam segala bidang.. 
bukan hanya dari aspek akademik jak tau !

pentomen kami bertajuk "mesin masa"
alaa.. kalau setakat pasal perang2 tue dah besa dah..
so, kami try buat kelainan sikit..
kami mencipt sebuah mesin masa yang dapat kembali ke zaman silam dan dapat merentasi masa ke hadapan..
haaa... hebat kan??

saya tak berlakon.. 
tapi saya jadi tukang cerita.. hehe
mula2 saya kerja berpasangan dengan org semenanjung..
jadi, bahasa Sabah dia pun tak pekat sangat..
bila dia cuba cakap sabah yang pekat terammaaat..
rasa lucu pla.. hihi 
last2 tukar org..
kami suruh dia jadi tentera Jepun sebab mata dia sepet :p

hihi.. Tahniah diucapkan !
Salam ukhuwah Fillah :)

No comments:

Post a Comment

Tik tok tik tok ~ tinggalkan jejak anda ^^