Monday, November 19, 2012

Syukran !

Assalamualaikum wbt ..
Hari ini ambil result UPSR..
Alhamdulillah, adik saya dapat 3A 2B .. kira ok lah tue..

Pelajar STPM start exam hari ni, manakala student SPM ambil paper PSI(Pendidikan Syariah Islamiah) untuk SMKA.. klau SMK, tak tahu pla. mungkin PAI(Pendidikan Agama Islam) ..

Hari ini, saya ada appoinment check mata di Eye Clinic HQE (Hospital Queen Elizabeth) ..
Kelmarin abah ada bawa p HQE untuk kenal pasti mana satu Eye Clinic supaya tk sesat lah hari ni..
Ada kawan saya, dia cakap dia akan datang. In Syaa Allah .. Kalau tiada halangan.. Untuk temankan saya dan bagi kata2 semangat.. hihi..
Di bangunan Kecemasan tue ada tulisan Wad Mata. so, I thought it was the Eye Clinic.
Rupa2nya, bukan pula ! adui !

My abah ada temuduga di IPG.. I mean.. Abah saya yang tukang temu duga org yang datang mau menemu duga.. (apa bha saya merepek ni?)
so, my uncle yang hantar pi HQE ..
This morning, my friend call me.. I'm kind of shock lah.. Dia tanya " Di Klinik Pakar ka?"
I said "no, di bangunan kecemasan" .. Takkan lah dia datang? Jeng, jeng, jeng ..
I ask " Koe datang ka? kalau ya, d mna sudah" .. tak lama lepas tue.. nampak sudah dia..
In black and white outfit.. hihi
Ya Allah... Tak sangka.. betul2 juga dia datang. Naik bas.. kesian2..

Oleh kerana hari ni raaaamaii sangat patiens,,
Doktor tak dapat operate my eye today..
Terpaksa datang balik untuk appoinment kali kedua pada hari Jumaat(23/11/12)

Thanks a lot ! Syukran Jazzilan ! Terima kasih sangat2 .. I'm happy today .. 
I am very, very, happy . 
Today is a sweet moment for me..

Astaghfirullah.. saudara ku di Gaza sedang berjuang di jalan Allah.. saya pula sempat lagi lalai dengan duniawi... Astaghfirullahal'azim . . . 
:'(



No comments:

Post a Comment

Tik tok tik tok ~ tinggalkan jejak anda ^^