Thursday, December 13, 2012

Preparation trip to Brunei


Assalamu'alaikum wbt ..

Saya ucapkan kepada sesiapa sahaja yang sedang melawat ke blog saya yang tidak lah seberapa ini. Terima kasih saya ucapkan tulus ikhlas dari lubuk hati yang paling dalam. Terpulanglah kamu mau percaya atau nda, saya betul-betul ikhlas ni.

ok. stop guna ayat skema. ;)

Tajuk english, entri pla bahasa malay.. 
Maknanya, saya akan menggunakan bahasa rojak..hihi 

Pada 20-25 Disember, saya akan ikut satu trip p Brunei yang turut disertai oleh beberapa orang guru bersama keluarga dorang and beberapa staff pekerja SMKA Tun Datu Mustapha.

Baru ayat permulaan tue.. hihi

nak dijadikan ceritalah kan, hari ni iaitu 13 Disember, ada beberapa orang imigresen datang p skul untuk membuat pasport , cop jari, bagi gambar, ic and so on...

tadi naik p bangunan lama TDM di atas bukit.. huhu,, penatt~ terpaksa mendaki bukit.. adik pla bawa berlumba, siapa duluan yang sampai.. <last2, dua-dua semput, time sampai di ats.. hihi> inilah padahnya kalau time cuti hanya tahu tidur, makan, online, blogging, texting, tengok tv dan sewaktu dengannya.. <dan juga housekeeping, I kan seorang suri rumah yang berjaya!! hihi> lamaaa sudah rasanya saya tidak excercise.. berat badan pun mungkin naik sudah..<m u n g k i n sahaja :D

tadi time ukur tinggi.. aduh ! kenapa saya p-e-n-d-e-k ???
156cm jak ni.. aduhh.. >.<
adik saya pula 162cm.. How come dia boleh jadi tinggi dalam sekelip mata???

 2010
2011

and now.. 2012

huhu, sodey den.. nevermind laa ~
kalau saya tinggi, kesian pula my future husband nanti.. hahaa ! :D

that's all I want to share.. hihi
Wallahualam..


No comments:

Post a Comment

Tik tok tik tok ~ tinggalkan jejak anda ^^